sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

Juniori ja seniori

Männä viikolla on saatu taas iloita yhdestä lisävuodesta elämäntaipaleella. Minä itte ja tuo perheen juniori vietimme molemmat syntymäpäiviä, 24 vuoden ikäerolla.
Mä olen päättänyt olla murehtimatta ikääntymistä jo ohimenneen 3kympinkriisin jälkeen. jokainen vuosi jonka mittariin saa on otettava ilolla vastaan. Tässä kun elämä tuo ystäville tai läheisillekin murheita ja surua tuntee ittensä välillä niin avuttomaksi ja voimattomaksi. Siinä ei auta, vaikka olisi ikuisesti se parikymppinen, että kyllä semmosen vanhenemisen murehtimisen saa haudata suohon. Sitäpaitsi monet ihmiset, joita ainakin minä tässä maailmassa eniten arvostan ja ihailen ovat itseäni vanhempia...eli ei se vanhenminen voi olla kun hyvä juttu :)
Meikäläinen ainakin iloitsi sydämensä pohjasta ystävän järkkäämästä yllätys kuoharikakkupiknikistä meidän kaivinkoneen mylläämällä pihalla...on se vanheneminen ihan huippua :)


Jep, eli nyt kun mä olen näin vanha tämä seuraava seinävaate on niinku tehty mulle, joten esittelen sen nyt seuraavaksi. Tämä on lahjoituksena saatu kunnioitettavan sotaveteraanin varastoista. Vuosilukua en uskalla lähteä veikkaamaan, mutta tosi vanha tämä kumminkin on. 


Tämän teoksen reunoilla on plyysiset hapsut ja kirjailut samaten ovat myös plyysiä. Aivan ihanat värit <3 mä niin tähänkin rakastuin. Käyttötarkoitus on vähän epäselvä... olisko ollut sängynpäällä? 


No oli miten oli, nyt se on huiskastu tonne sängynpäätyä koristamaan. TYKKÄÄN :)

Meillä tehtiin tässä yhtenä päivänä vähän sähköhommiakin, kun voimavirran tulo ei oikein pelannu sillai kun piti. Tämän reerauksen jäljiltä isäntä toi mulle pätkän sähköjohdon kuorta ja kysy olisko sille jotain käyttöä... no juuu... tottakai :D se on tuokin jo oppinut ettei mitään saa heittää roskiin kysymättä multa ensin. 


Sitä sit rupesin ideoimaan ja nappasin sakset käteen. 


...rinkuloita syntyi kasa...mitäs sitte...


No koruvehkeet esille ja kokoomaan.




Vähän helmiä ja muuta lisuketta rinkuloitten kaveriksi ja ekat kokeilukorvikset ovat valmiit :)
Tosi kiva materiaali muuten työstää tämä johdonkuori. Näitten korvisten nimet vois olla vaikka sähkärit :)


Sellasta olis täällä torpassa touhuttu... Iloisia heinäkuun alkuja kaikille ja nautitaan elämän pienistä iloista, mansikoista ja peltojen viljoista ja vaikka siitä, että ei oo pakko mennä kesäteatteriin jos ei taho :-D  <3

-Johanna-


4 kommenttia:

  1. Hienoja korviksia :) Sulla ei ainaskaa lämpö oo vaikuttan ideoihin kuin positiivisel taval :)

    VastaaPoista
  2. Tattista vaan :) näistä tuli kyl ihan kivoja, ja ovat köykäsiäkin käyttää... johtoa jäi vielä,että katotaan mitä auringonkärventämiä ideoita siitä vielä pukkaa :-D

    VastaaPoista
  3. Noist hienoist korviksist tulee mielee se aika ku mä olin teini..ja siit on jo pali aikkaa.
    mukulan oli pakko menn kesäteatterii ny ei enää oo..se on hyvä!

    VastaaPoista
  4. No ni, näissäki sit historia toistaa itteään :-)
    Juu en tiä kui toi kesäteatteritouhu ei oo kans mun juttu lainkaa... monet kyl tykkää, et toivotaa hyviä teatterikelejä heille :-)

    VastaaPoista